Spanjevoorjaar.reismee.nl

We gaan er weer vandoor.

Lieve lezers,

A.s. zaterdag vertrekken we weer richting Spanje. We gaan een aantal campings bezoeken waar we eerder zijn geweest omdat de omgeving zo mooi is en omdat een aantal van die campings zo leuk zijn en de eigenaren sympathiek.

Groetjes

Corrie en Albert.

Albert en Connie

Wij wensen jullie een hele fijne reis met mooi weer en veel leuke avonturen.

Dini

Lieve schatten, veel plezier en reis veilig. Ik zal weer met veel plezier jullie schrijfseltjes lezen en foto's bekijken. Veel avontuur. Gr.

martien en marion

Lieve vrienden,wij wensen jullie een mooie reis veel avontuur en blijf gezond.Wij vertrekken 10 mei voor 6 weken naar Spanje en Maroco.En een keer gezellig buurten met jullie is niet gelukt maar dat hou je tegoed.

liefs van ons

Connie de Visser

Wat heerlijk dat jullie weer op pad zijn.
Ik wens jullie veel plezier en volg graag de belevenissen.
Xxx

Liesbeth en Walter

Lieve Albert en Corrie,
Hoe zouden jullie erbij zitten? Hopelijk genietend van ontluikend groen, mooie landschappen, een fijne plek voor jullie "reis-huis" en fijne dagen. Vast al mooie vogels gezien. Hier een mooie zonnige dag met een lenteachtig tintje. Wel veel beton natuurlijk, maar we zoeken het groen wel op met onze speurneus.
Een hele fijne tijd toegewenst.
Liefs Liesbeth en Walter.